דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על עיצוב צוואר-כתבה מתוך עיתון ידיעות אחרונות 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 308   [ נצפה 4348 פעמים ]

מדובר בתופעה כואבת שלא מדלגת כמעט על איש מאיתנו : עם השנים, ולפעמים גם עם המשקל, הצוואר שלנו הולך ומתקצר, קו הלסת מיטשטש, העור מידלדל והסנטר מגדל פימה מתסכלת.
והנה החדשות: טכניקות זעירות פולשניות ומהירות, שעושות בין השאר שימוש במים, בגלי רדיו וברשתות ביולוגיות, מסייעות לעיצוב צוואר מוצק וחלק כמו פעם.


להיפרד מהמיתרים

"מי שהובילו את טיפולי הסנטר הם דווקא הגברים", מפתיע דר' אבישי וינברגר, מומחה לכירורגיה פלסטיה משחזרת. "לא כל כף אכפת להם שיראו צלקת בסנטר, כשתוך שעה הם יכולים לקבל מראה צעיר יותר. סנטר קדמי קצר נותן לפנים צורה לא אסתטית, כי הפנים יורדות ישר מהסנטר לבית החזה, והלסת לא מוגדרת היטב. אצל אנשים צעירים זה מבנה ואצל מבוגרים זה עלול לקרות גם בגלל הגרביטציה. הרקמות מידלדלות באזור הלסת התחתונה ונוצר ריפיון או עודף שומן".

עוד לקריאה-עיצוב פנים

"בגיל מבוגר אי אפשר להוציא שומן ולחכות שהעור יתכווץ, כי העור לא אלסטי, וצריך לכרות את עודף העור, מה שאומר שנשארת צלקת. נשים התחילו לגלות עניין בניתוח של הלסת התחתונה וקו הלסת כדי להימנע מניתוח פנים. בניתוח אני עושה פתח מתחת לסנטר עד קו הגרוגרת, מסלק עודף עור ושומן בפימה ומטפל בשריר. הפסים האלה, שנראים כמו שני מיתרים בצוואר, הם סממן של זקנה. אני חותך את המיתר במספר מקומות ותופר אותו בחלק שקרוב ללסת התחתונה. זה עושה קו לסת יפה ומהודק".

לאחר הניתוח, ישנה אפשרות שהמטופל יצטרך לשהות כיממה בבית החולים להשגחה. התחבושות מוסרות לאחר יום, והתפרים נמסים או מוסרים לאחר כשבועיים. חשוב להבין כי החזרה לשגרה תתאפשר רק תוך שבועיים שלושה.

בתקופה הראשונה שלאחר הניתוח רצוי לא לחפוף את הראש, להתגלח, להסתפר או לצבוע את השיער. את התוצאות הסופיות של הניתוח ניתן לראות לאחר כחודשיים. התוצאות עצמן מחזיקות קרוב לעשר שנים, אך הן תלויות בגורמים רבים, כגון עישון, חשיפה לשמש, גיל, טיב העור, מחלות ושימוש בתרופות.

לכתבה המלאה מאת גאיה קורן, מתוך ידיעות אחרונות, זמנים בריאים, 10.10 : עיצוב צוואר

דר' אבישי וינברגר, יליד חיפה סיים את לימודיו בביה"ס לרפואה באונ' העברית בירושלים. ניתח בבית החולים הציבור במשך 20 שנה ועסק במגוון התחומים של כירורגיה פלסטית, רפוי כוויות ושיחזור. מזה עשרים שנה מפעיל דר' אבישי וינברגר גם בתחום התיקונים האסתטים והקוסמטים. והוא היה מחלוצי הרופאים שהקימו מרכזים רפואיים פרטיים ומנהל את מרפאת המומחים "ארט קליניק" במרכז ויצמן בתל אביב. אתר: http://dr-weinberger.com בלוג: http://www.avishaiweinberger.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב